2017. április 26., szerda

Vámos Miklós: Hogy volt - Jelenlegi ára: 890 Ft

Vámos Miklós: Hogy volt
Raktári szám: 010136
ISBN: 9639378429
Kiadás éve: 2005
Kiadó: AB OVO
Méret: 150*215 mm, 176 oldal
Állapot: keménytáblás, védőborítóval, jó
Az emberélet útjának felét elhagyván rájöttem, sok olyan íróval és művésszel volt szerencsém egy levegőt szívni, akik ma már minimum klasszikusok, maximum szobrok. Kodály Zoltán, Örkény István, Arthur Miller, Déry Tibor, Mándy Iván, Várkonyi Zoltán, Mészöly Miklós, Ottlik Géza -- hosszú a lista. Akiket személyesen ismertem, szerettem, tiszteltem, de már nincsenek közöttünk. Míg e kötetet írtam, úgy éreztem, mintha itt volnának. Amit velük együtt éltem át, ezennel továbbadom. Klasszikusok, alulnézetből. (Vámos Miklós)
Tájékoztató:
Könyveink korlátozott darabszámúak és megtalálhatóak antikváriumunk honlapján is. Ritkán, de előfordulhat, hogy egy adott könyvet mindkét helyről egyszerre rendelik meg.
A sikertelen megrendelésről emailben tájékoztatjuk és elnézését kérjük.
Szállítás:
- Győrben, Pápán, Sopronban, Mosonmagyaróváron és Budapesten az I. II. és IX. kerületben - költségmentes, Debrecenbe és Bp. IX. kerületbe csak előreutalással tudom küldeni
- előreutalással futárral egységesen Gránit bank számlára 900 Ft
- átvétel Gls csomagpontokon - előreutalással: 790 Ft, utánvéttel: 935 Ft
- külföldre a Paypal rendszerén keresztül történő előreutalással, a postai díjszabás alapján
- Szlovákiába utánvéttel: a mindenkori szlovák postai díjszabás alapján


Jelenlegi ára: 890 Ft
Az aukció vége: 2017-05-16 16:27 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése