2020. június 28., vasárnap

Férfi görkorcsolya - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Férfi (de akár hölgyek is nyugodtan használhatják) görkorcsolya, fekete-szürke, rendkívül kényelmes, jól tartja a lábat, tökéletes azoknak, akik szeretnének megtanulni görkorcsolyázni, vagy már egész jól tudnak is.  
A fékje leszerlhető, ha azt valaki nem szeretné használni (tartozékot adok hozzá), sőt, még tippeket is, hogyan érdemes használni : ) 
Apró karcolások vannak csak rajta. Minden tartozéka ép, garancialevelet (1 évig érvényes a vásárlástól számítva, március közepén vettem), eredeti számlát is adok vele. Dobozt nem kaptam hozzá, azt sajnos nem tudok adni.  
Szinte tökéletes állapotban van, kb tízszer volt rajtam, amire kaptam egy másik görkorit. Nekem pont 42-es a lábam, és ez valóban éppen 42-es méret. (UK: 8 US 9 EU 42 MP 27 - ezek voltak ráírva. ) 
Wheels: FILA80MM 82A  
Kívánom annak, aki megveszi, hogy neki is annyi örömet okozzon, mint nekem!  


Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2020-06-28 17:13 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése