2020. március 28., szombat

GoPro Hero Session 5 - Jelenlegi ára: 50 000 Ft

Szia!
Eladásra kínálom szeretett Hero Session 5-ösömet nagyobbra váltás miatt.
Egyik ismerősömtől vettem újan, mivel neki nem kellett ergó csak sínylődött nála.
Javarészt motorozáskor használtam, mivel elég sok helyen megfordulok, megfordultam jó időben és kellett valami, amivel fel tudtam venni a tájat illetve magát a motorozás élményét, hogy ilyen havas mínuszokban legyen, mivel fájdítanom a szívemet.
Kiváló társ, ha sokat videózol:
-3-4 óra üzemidő
-Vízálló
-Kicsi
-Elég jó, 4k-s videókat készít.
Talán az egyetlen hátránya a kamerának a beépített akkumulátor, ergó, ha lemerül, akkor mehetsz tölteni, hogy folytatni tudd a felvételt.
Ennek ellenére én nagyon szerettem a mérete és a tudása miatt.
Az új ára a kamerának 75 és 85 környékén mozog. Mivel nagyon jó állapotan van és kiválóan működik ezért annyi az ára amennyi, és ez Fix.
Ha olcsóbban szeretnéd megvenni, akkor kérlek keress másikat. Köszönöm.
Hozzáadtam egy a kamerá álltal készített Time-Lapset a hajóról, ahol dolgozom. Ezt tudja.

Jelenlegi ára: 50 000 Ft
Az aukció vége: 2020-04-18 10:59 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése