2021. február 27., szombat

Magyar gyártású,fiúnak/lánynak egyaránt használható kenguru,babahordozó,mosható,pamut huzatos - Jelenlegi ára: 3 954 Ft

Eladó egy unisex, fiúnak/lánynak egyaránt használható, pamut anyagú, mosható textil huzatú, magyar gyártású kétirányú kenguru-gyerekhordozó.
A kenguru a lábrészeknél vékonyan párnázott, nem fogja bevágni a csecsemő lábát. Ennél a résznél gumírozott kivitelű, hogy könnyebb legyen a gyermek ki-be helyezése a kenguruba.
Gyermekünket mindkét irányba bele tudjuk tenni a hordozóba.
Amíg csecsemőnek használjuk a hordozót, addig az emelt fejrész megtámasztja a baba fejét, de fél éves kor után ill. amikor a baba van már akkora, hogy érdekli a külvilág, fordítva, menetiránnyal megegyezően is bele lehet tenni a kenguruba.
A szülőknek 1 db nagy csattal lehet rögzíteni magunkra a hordozót, amelyen van állítási lehetőség is, mindkét oldalt 1-1 db. Itt lehet a felnőtt ruházatának megfelelően beállítani a viseléshez a kengurut.
Maga a kenguru néhány alkalommal volt csak használva, még kimosva sem volt, ezt érezni a tapintásán is, még nagyon újszerű. Volt egy másik kengurum, azt használtam többször, ez volt a tartalék. Ez egy régebbi modell, magyar gyártású: Kenguru Gold cég terméke. Egyszerű, de a célnak megfelel, praktikus és lis helyen elfér. Én tartózkodtam a hordózókendőtől és inkább kenguru mellett döntöttem, nem bántam meg, ki tudtam használni és nekem bevált.
Nagyon tudom ajánlani olyan szülőknek, akik szeretnék magukon hordozni a gyermeküket ill. nagyon praktikus az őszi-téli időjárásban, mert nem mindig célszerű babakocsival közlekedni vagy bevásárlásoknál is jól jött, hogy a kezeim szabadok voltak.
Magyar gyártású termék, én ha lehet előnyben részesítem a magyar ipar termékeit.
A színe sötétszürkés árnyalaton, mindenféle színű festett mintákkal.
Könnyen mosható ill. kicsire összetekerhető elfér egy női táskában és szükség esetén elővehető, használható.
Megkímélt állapotban kínálom megvételre.
Kérésre szívesen küldök még fotókat.
Méretek: -a kenguru magassága a fejtámasszal együtt 55 cm
             -a vállpántok hossza 100 cm/db. (oldal)
             -a fejtámasz magassága 25 cm, szélessége 23 cm
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a kengurut !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját  az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 3 954 Ft
Az aukció vége: 2021-02-28 05:32 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése